Update

Heeej!

Nu é jag lite efter med inläggen, vart en stressig dag igår och idag var det likadant =) När jag skulle göra paprikorna var nästan alla dåliga så jag fick skära ut de bra bitarna och göra en gryta på samma recept (eller typ "paprika wok") och det var sjukt gott! Ikväll så fick vi lite problem då jag varit på möte där vi fick mat, men vi bestämde att ta Ajvar kycklingen till lunch imorgon istället då Anders kan va hemma till lunch imorgon =) och sedan gör vi järparna på kvällen då vi får gäster och det kändes väldigt praktiskt!


Har storhandlat idag och det är verkligen sjukt svårt att undvika alla E-ämnen, jag kommer säga det om och om igen...hopplöst...*suck* Varför skall allt vara så fullproppat med kemikalier och sådan skit, inte undra på att så många mår som dom gör med deprissioner och dylikt med allt. Blev lite kinkig då jag förmodligen ska testa laktosfritt nästa vecka för magens skull och det fanns inte mycket utan e-ämnen där, kanske blir tvungen att "fuska" lite men det känns då inte bra.


Promenaderna sjunker i antal efter vädret, hoppas jag kommer ut på riktigt lång promenad imorgon!


Pöss!


Kommentarer
Postat av: Annie

Hejsan, vad underbart fin hemsida ni har. Riktigt kul att läsa, ni hade verkligen en bra ide. Tummen upp! :)

2009-01-14 @ 08:13:18
Postat av: ~Rödebäckaren~

Hej älskade gummor..

Mira håller på att fixa med tacolistan nu.

Men hon vet inte vad var och en brukar ha på sitt tacobuffebord..

Hon vill gärna att ni mailar en lista på vad ni brukar ha på erat bord så hon kan räkna ut vad var och en skall ha med sig på festen, hon räknar så det kommer bli ungefär samma summa för alla..



Maila listan till [email protected]

2009-01-14 @ 20:16:50
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0