Sunda tankar =)

Nu har Emma W varit så duktig och lämnat en liten presentation så då kände jag att det va min tur ;-)

Jag heter Emma Larsson är 24 år, gift och har tre barn. Har varit överviktig alldeles föööör länge och nu är det dags att ta tag i det. Vikten är inte det viktigaste men däremot att känna att man har en bra kost (som man mår bra av) och att man får va pigg och frisk! Jag har testat de flesta dieter som tex. Viktväktarna, strikt bantning (inte äta något alls), LCHF mfl. men nu känner jag att det är dags att äta MAT (i lagom små portioner) och utesluta så mycket tillsatt socker och framförallt att minska ner på Kemikalier och olika E-ämnen. Kommer oxå äta mycket frukt och grönt och dricka vatten i mängder!!

Här kommer ni som Emma skrev få följa lite av det vi äter. Vi kommer lägga ut veckomatsedelar som passar oss (och de övriga i våra familjer). Jag tror detta kommer bli hur bra som helst!! Så välkommen att följa oss i med och motgångar!

//Emma Larsson

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Jag är jättespänd på att följa er resa.

2009-01-07 @ 16:20:43
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0