Järpar å ja, järpar å ja!

Heej!

Idag mår jag riktigt bra, har varit ute nästan hela dagen och gått och vi har även varit på vallarna så Alva fått leka av sig riktigt. Nu e man alldeles rosig om kinderna och börjar längta efter kvällsmaten som jag snart ska börja med =) Tänkte skriva om Fetaostjärparna som jag lite sent testade igårkväll då vi hade gäster och det var en dunderhit! Alla järparna försvann i ett nafs och man var mätt och glad efteråt. Ajvar kycklingen ahr jag ätit innan och den smakade lika superbt även denna gång ;)


Nu börjar jag däremot längta efter Emma veckomatlista, ska bli spännande att se vad hon hittar på och sen betyder det att när den är ute kan jag börja fila på min till nästa vecka ;) det är väldigt roligt med de här listorna och jag lovar att jag ska vara lite bättre på att skriva recepten i sin helhet, kanske t.o.m länkar till recepten så det blir helt rätt =)


Här ned an är bilder på först järparna och sedan min grytvariant av paprikorna i ugn!


Kan tillägga att järparna var så mättande att man orkade knappt äta upp salladen, riset tror jag mest jag pillade i och det är ju positivt =)


Kommentarer
Postat av: ~Rödebäckaren~

http://rodeback.blogg.se/2009/january/jag-har-fatt-en-award-igen.html

2009-01-15 @ 22:01:17
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0