Frukt är bättre än godis =)

Efter en helg full av synd så kändes det skönt att återgå till matsedeln, det är så roligt att laga nya rätter så man inspireras verkligen av denna fantastiska idé vi har fått. Fick träffa Emma och hennes underbara familj i helgen och det var så roligt, önskar vi bodde typ grannars så vi kunde ses var dag. Det hade varit häftigt! Har varit dåligt med promenader och träning i helgen, fick till en liten igår och idag har jag tagit en ordengtlig och det var super skönt! Ikväll sitter vi och myser med frukt, det är banne mig bättre än godis! Men det hade varit kul med varierande mellanmål som Emma säger så jag tycker verkligen att förslagen får börja poppa upp =)


Här får ni lite bilder på mina senaste kreationer ;)


Sjörövarfisken (ifrån förra veckan)


Kycklingwoken med ris


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Hoho ... Hur går det för er tjejer .. ?

2009-01-23 @ 00:09:03
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Förresten, Emma W .. Både jag och Andreas tyckte tonfiskpastan var underbart god!

2009-01-23 @ 00:09:44
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0