Avklarat =)

Så var första rätten avklarad även för mig. Hade planerat igår och köpt hem saker för Tonfiskpastan men till kvällen när det skulle lagas gick strömmen =(. Hade ingen ström mellan 16:00 och 23:00 så det blev ingen mat här inte. Istället blev det Tonfiskpasta till lunch idag.
Tyvärr glömde jag föreviga min måltid men kan säga att den va helt fantastiskt god!!! Åt den kall med nykokt spagetti och en grönsallad. Det va dock inget som mina barn uppskattade men det kommer ändå definitivt göras fler gånger!!!

Annars så rullar det på här, märker att allt får komma stegvis. De största förändringarna så här långt är att jag äter mindre, rör på mig mer och försöker låta bli allt småätande. Kollar även mycket på alla tillsatser och försöker låta bli det så gott det går, men att hitta en kassler till ikväll utan E-ämnen va omöjligt. Någon som har sett det i någon affär???

Ikväll väntas kassler fyllda paprikor och då ska jag försöka få fram kameran ;-)
//Emma Larsson

Kommentarer
Postat av: Emma Wellsfält

Heeej! Visst var det gott =) Jag tar hackad julskina ifrån frysen istället för kasslern. Du kan säkert ersätta kasslern med något utan E-ämnen. Man kan rucka på recepten lite, de är inte lag =)

2009-01-12 @ 15:11:16
URL: http://sundagummorna.blogg.se/
Postat av: ~Rödebäckare~

Emma W - Om du kommer på festen, ta gärna med dig tre paket som kostar max 50:-tillsammans. Vi tänkte köra paketleken istället för att en sexleksaksförsäljare kommer (det blev så dyrt) Är det OK för dig?

2009-01-13 @ 15:13:34
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0