Ajvar Kyckling

Ännu en jätte god måltid avklarad! Denna gången Ajvar kyckling. Även detta va jätte enkelt att göra och gott. Kommer även göra detta igen, nästa gång blir det dock med ajvar stark (rekomenderas för er som gillar starkare mat ;-)). För er som tänker prova gör jag ett tillägg i receptet; efter att ni lagt allt i formen så körde jag in det i ugnen på 200 grader i ca 25 minuter (tills kycklingen var färdig).

Fick även till en promenad igår *duktigt*, ska försöka komma ut idag igen! Någon annan mer än jag och Emma som prövat på något recept härifrån ännu??
Ikväll (eller imorgon) lägger jag ut matsedlen för nästa vecka så håll ögonen öppna...
//Emma Larsson

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Jag har provat Ajvar kycklingen skrattar

2009-01-15 @ 14:23:13
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag har provat tonfispastan. Det var faktiskt jättegott. Så blir nog att jag gör det fler gånger. :-)

2009-01-16 @ 19:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0